MobiSticks anvendes på flere og flere skoler. Både elever og lærere fremstiller og bruger MobiSticks. Nogle af de konkrete didaktiske spørgsmål, lærere stiller i den forbindelse, er:
1. Hvad skal eleverne lære - hvordan kan MobiSticks hjælpe med det?
2. Hvorfor er MobiSticks særlig velegnet til det?
3. Hvilke slags indhold (tekst, lyd, billede eller film) skal/kan MobiSticks'ene have?
4. Hvordan introduceres MobiSticks for eleverne?
5. Hvordan kan et (eller flere) konkrete forløb med MobiSticks se ud?
6. Hvordan gives der undervejs feedback på elevernes fremstilling og brug af MobiSticks?
7. Hvordan evalueres et samlet forløb og hvad betyder det for fremtidige forløb med MobiSticks?
Se evt. Roland Hachmanns E-pixibog om QR-koder i undervisningen
tirsdag den 13. december 2011
MobiSticks i undervisningen
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar